Hemkomst och coronatest

Jag är hemma! Känns väldigt skönt. Resan gick bra, den tog ett dygn men gick smidigt. 
 
Jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Lämnat & hämtat Juni på dagis, handlat, bakat och lagat pad thai. I måndags gjorde jag coronatest pga hosta. Det var extremt obehagligt, en smal pinne långt uppe i näsan som sedan skulle sitta kvar där?! Usch. Sedan var jag isolerad i två dagar. På tisdagskvällen skulle resultatet ha kommit och mamma behövde veta om hon skulle ställa in sin föreläsning dagen efter (hela familjen isolerades) så hon ringde infektionsmottagningen. Jag hörde henne fråga om resultatet, och sedan "var det positivt? Hon har corona? Okej, det var ju inte kul..." Jag kände bara, nej, det här är inte på riktigt. Och det var det ju inte. Efter typ fem minuter kom det fram att det var ett missförstånd, kvinnan hade inte resultatet. Det var hemska minuter alltså. Senare på kvällen kom resultatet och jag var inte smittad. Vilken lättnad!
 
Tack till alla er som följt mig under DTS:en! Nu kommer bloggen inte vara lika aktiv men det kommer alltid något inlägg då och då.
1 Siv:

skriven

Välkommen hem 🤗❤️
🌲🌊☀️❄️💦☀️🌲😘❤️🤗

Svar: ❤❤❤
dettanyaliv.blogg.se

Kommentera här: